Activiteiten van de Stichting
Donaties en giften worden gebruikt voor activiteiten en materialen, die niet vanuit het reguliere (zorg)budget gefinancierd kunnen worden, zoals:

• uitstapjes, incl. vervoer. Denk hierbij aan bezoek aan de dierentuin, het zwembad, natuurdagen tijdens de seizoenen enz. Een grote wens is speciale kampdagen tijdens de zomervakanties voor bijvoorbeeld kinderen en jongeren van wie de ouders geen geld voor vakantie hebben. Deze kinderen en jongeren kunnen onder begeleiding naar een leuk vakantieoord;
  • (educatief) spel- en ontwikkelingsgericht materiaal;
  • de aanschaf van handicap specifieke zit- en sta voorzieningen, speeltoestellen en muziek instrumenten;
  • het kindvriendelijk inrichten van diverse ruimtes zoals een snoezelkamer, een snoezelbadkamer, een ouderkamer, kinderkamers, een kindgerichte afleidingskamer waar kinderen die vervelende handelingen moeten ondergaan zich prettig kunnen voelen en afgeleid kunnen worden door specifiek afleidingsmateriaal;
  • het aanbieden van speciale therapieën die niet door de zorgverzekeraar vergoed worden
  • het organiseren en professionaliseren van vrijwilligers, die betrokken zijn bij de dagelijkse activiteiten voor zorgintensieve kinderen en jongeren

Lees hier hoe de donaties zijn besteed.

De Stichting is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer 66017890. Het Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatienummer (RSIN) is 856359336.

De statuten van de Stichting zijn op verzoek beschikbaar.

Download hier onze jaarverslagen:
Klik hier voor het jaarverslag 2022
Klik hier voor het jaarverslag 2021