Het bestuur van Stichting Vrienden van CityKids

Stichting Vrienden van CityKids bestaat uit een daadkrachtig, bevlogen bestuur dat alle voorkomende taken uitvoert. Het bestuur van de Stichting bestaat op dit moment uit drie leden, die zonder beloning en op basis van vrijwilligheid, de stichting besturen. De huidige bestuurders zijn mevrouw Tatiana van Rijswijk - Koot (voorzitter), mevrouw Antoinette van den Haak (secretaris) en mevrouw Heleen Meinsma (algemeen lid).

We zijn dringend op zoek naar een vierde lid en wel een penningmeester (M/V) voor de stichting.

Juist mensen die deze doelgroep een warm hart toe dragen nodigen we van harte uit te reageren! Bij vragen over de functie en tijdsinvestering, neem dan contact op met Nicoline van Rappard, bereikbaar via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mevrouw Nicoline van Rappard (project manager van Medisch Kindzorg Instelling CityKids), nu nog vierde bestuurslid, draagt dit jaar haar bestuursfunctie als tijdelijk secretaris definitief over aan Antoinette van den Haak.

Zij treedt uit het bestuur als het hele bestuur compleet is. Nicoline blijft daarna als contactpersoon van de projectorganisatie namens CityKids betrokken bij onze Stichting.

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van alle ontwikkeling door u aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Contactgegevens Stichting Vrienden van CityKids
3012 AP Rotterdam