Online doneren

Via onderstaand formulieren kunt u, via iDEAL, direct de activiteiten van Stichting Vrienden van CityKids ondersteunen. Alvast bedankt voor uw bijdrage!

Donatie

Ongeldige invoer
U heeft geen bedrag ingevuld

Lees meer: Doneren

• Hits: 742

Stichting

Activiteiten van de Stichting
Donaties en giften worden gebruikt voor activiteiten en materialen, die niet vanuit het reguliere (zorg)budget gefinancierd kunnen worden, zoals:

• uitstapjes, incl. vervoer. Denk hierbij aan bezoek aan de dierentuin, het zwembad, natuurdagen tijdens de seizoenen enz. Een grote wens is speciale kampdagen tijdens de zomervakanties voor bijvoorbeeld kinderen en jongeren van wie de ouders geen geld voor vakantie hebben. Deze kinderen en jongeren kunnen onder begeleiding naar een leuk vakantieoord;
  • (educatief) spel- en ontwikkelingsgericht materiaal;
  • de aanschaf van handicap specifieke zit- en sta voorzieningen, speeltoestellen en muziek instrumenten;
  • het kindvriendelijk inrichten van diverse ruimtes zoals een snoezelkamer, een snoezelbadkamer, een ouderkamer, kinderkamers, een kindgerichte afleidingskamer waar kinderen die vervelende handelingen moeten ondergaan zich prettig kunnen voelen en afgeleid kunnen worden door specifiek afleidingsmateriaal;
  • het aanbieden van speciale therapieën die niet door de zorgverzekeraar vergoed worden
  • het organiseren en professionaliseren van vrijwilligers, die betrokken zijn bij de dagelijkse activiteiten voor zorgintensieve kinderen en jongeren

Lees hier hoe de donaties zijn besteed.

De Stichting is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer 66017890. Het Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatienummer (RSIN) is 856359336.

De statuten van de Stichting zijn op verzoek beschikbaar.

Download hier onze jaarverslagen:
Klik hier voor het jaarverslag 2020
Klik hier voor het jaarverslag 2019
Klik hier voor het jaarverslag 2018
Klik hier voor het jaarverslag 2017
Klik hier voor het jaarverslag 2016

Lees meer: Stichting

• Hits: 1527

Het bestuur van Stichting Vrienden van CityKids
Stichting Vrienden van CityKids bestaat uit een daadkrachtig, bevlogen bestuur dat alle voorkomende taken uitvoert. Het bestuur van de Stichting bestaat op dit moment uit drie  leden, die zonder beloning en op basis van vrijwilligheid, de stichting besturen. De huidige bestuurders zijn mevrouw A.E. Korthals – Stemerding (voorzitter), mevrouw A.E.F. van der Wees (penningmeester). Mevrouw N.E. van Rappard (project manager van Medisch Kindzorg Instelling CityKids) geeft vooralsnog secretariële ondersteuning  aan de stichting. We zijn dringend op zoek naar versterking. Juist energieke mensen die deze doelgroep een warm hart toe dragen nodigen we van harte uit te reageren!

Lees meer: Bestuur

• Hits: 1332

Contactgegevens Stichting Vrienden van CityKids
Van Oldenbarneveltplaats 442
3012 AP Rotterdam

Contactpersoon: Nicoline van Rappard
Tel.: 010 4673105 of 06 40419929

Bankrekeningnummer van Stichting Vrienden van CityKids is NL08ABNA0433398647.

Donaties
Financiële bijdragen aan de Stichting ter ondersteuning van haar doelstelling zijn van harte welkom. Dit kan in de vorm van eenmalige of periodieke donaties of door het organiseren van een sponsorwervende activiteit zoals een sportevenement (sponsorloop, golftoernooi), een gala of liefdadigheidsconcert, een collecte of elke andere activiteit die geld oplevert.  Ook kan gedacht worden aan toekenning van een nalatenschap of legaat na overlijden.

Financiële verantwoording
Elk jaar zal Stichting Vrienden van CityKids haar jaarverslag publiceren:
Klik hier voor het jaarverslag 2019
Klik hier voor het jaarverslag 2018
Klik hier voor het jaarverslag 2017
Klik hier voor het jaarverslag 2016

Help ons mee!
Heeft u ideeën om ons te ondersteunen, neem dan contact op met Nicoline van Rappard, bereikbaar via 010 4673105 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Lees meer: Contact

• Hits: 1499

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van alle ontwikkeling door u aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Contactgegevens Stichting Vrienden van CityKids
3012 AP Rotterdam