Buitenspeelplaats

Stichting Job Dura Fonds, opgericht in 1994, behartigt algemeen maatschappelijke, culturele en wetenschappelijke belangen op het gebied van de gebouwde omgeving, bij voorkeur gericht op de stad Rotterdam.

Een grote wens van CityKids is om de kinderen met elkaar veel buiten te laten spelen. Nu zijn onze balkons smal en lang maar hebben helaas nog niet zoveel speeltoestellen. Ook het creëren van een meer natuurlijke uitstraling is een grote  wens. Ook al zitten we midden in de stad we willen de kinderen graag samen buiten laten spelen op een vrolijke buitenplaats met wat groen om ons heen.  We hebben samen met de firma Kompan en het projectteam bestaande uit een  ouder, kind, Pedagoog en projectleider een programma van eisen opgesteld en daar is een plan uit voortgekomen. Dit hebben we aan een aantal Fondsen en Stichtingen verstuurd. Stichting Job Dura Fonds wil  ons plan als eerste ondersteunen. Dus echt het begin is er en we zijn de Stichting daar zeer dankbaar voor. Toch hebben we echter nog meer geld nodig om de buitenspeelplaats  ook daadwerkelijk te kunnen realiseren. 22 juni  as.  willen we eigenlijk officieel de buitenspeelplaats samen

met de kinderen en ouders openen. We hopen intens dat er nog een paar fondsen ons willen ondersteunen  zodat de kinderen de hele zomer met speciaal aangepast speelmateriaal zich met elkaar kunnen vermaken! Mocht u dit lezen en dit project van harte willen ondersteunen, wend u zich dan tot Nicoline Cornelissen, Projectmanager CityKids;  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• Hits: 322

Snoezelruimte

Hoe goed de medische zorg in Nederland ook is, soms is het normale zorgpakket gewoon niet voldoende. Stichting DaDa zet zich in voor zieke kinderen die extra zorg en voorzieningen nodig hebben. Stichting DaDa wil echt het verschil maken voor een betere zorg voor kinderen!

Het familiebedrijf Mommers Schoonmaak is sinds 1949 een vertrouwde naam in de schoonmaakwereld. Wij zijn een graag geziene partner van vele kleine en grote opdrachtgevers.

a en Mommers Schoonmaak hebben beide CityKids financieel ondersteund in de realisatie van een prachtige volledig ingerichte Snoezelruimte. Door dit initiatief van St DaDa wordt  echt het verschil gemaakt!  Kinderen en vaak ook samen met hun ouders en familie genieten dagelijks van de rustige stimulerende omgeving, die onze snoezelruimte hen biedt. Wij zijn de  Stichting en het Bedrijf heel erg dankbaar voor hun betrokkenheid bij dit voor ons zo bijzondere en waardevolle project.

• Hits: 242

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van alle ontwikkeling door u aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Contactgegevens Stichting Vrienden van CityKids
3012 AP Rotterdam